Monday, April 19, 2010

gila ?

eh , lately ni rase semacam lahh . rase takk ? 
aku rase cam tak konfident . dan aku rase penyakit tak konfident aku ni sangat lah parahnye . y ? sebab , baru tadi pas balut hadiah , then  bole plak yang aku pk dalam kotak hadiah yang da siap balut tu kosong . aku tak konfiden yang dalam hadiah siap balut tu ade hadiah . aku rase dalam tu KOSONG ! padahal , mmg ade isi pon . juz aku ni jea pk bukanbukan . rase cam nak bukak hadiah tu balik , then make sure dalam tu mmg ade isi . complicated kan? arrrghhh ! enta . aku sendiri pon pening . 
ade lagi . sekali tu , aku ade post kat blog nih . bile time nak masok tido , aku mesti teringat balik, ' eh , aku ade post kat blog ke tadi ? aku post ape ea ? '
then, aku akan bangun balik dari katil , aku bukak balik blog , check balik . haihhh , ke aku ni  nak gile da ? 

dah , dah , lupekan jea bende bodoh tu . skrg , aku nak introduce our new blogger ; asma zuki .
die nak try blogging ni . so , die soh aku buatkan blog die . maka , terciptalahh ! HAHA , ade bangga disitu (; 
tapi , still tade post , gambar , prof ta edit lagi , template , etc, etc, etc ,..
nvm , kang akan lah beta siapkan dalam mase terdekat ni yaw (; 
peminat asma minta bersabar . hehe

4 comments:

Nazira Nazri said...

ni bkn gle..ni nyanyok nmenye..:P

princess a.k.a slave said...

ni angau la nie.. asyik t'ingt mamat mne la an.. haha.. da blut dah hdiah tu?? cpat2.. g pos.. krm slm syg gler2 eh

cikfaiq said...

haih.
membe aku da nyanyok.
pasnie kompem dye lupe aku nie.
haha. :P

nadiaNADIOT said...

noor : eh , yeke simptom nyanyok ? haha , tua suda . banyak pk masalah dunia ni . hee :D

fadnor : hm , tau tau je fadnor ni . shhhh.. rahsia , takle bongkarbongkar . HAHA (;

faiq : eh , tadela faiq , nyanyok , nyanyok aku tadela sampai lpe kat member :)

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space