Thursday, May 13, 2010

tiada perasaan (;

assalamualaikum . 
sorry yea , entry kali ni agak macam syok sendiri siket , sebab dah tak tahu nak bagi tahu sape lagi dah . so , rase sini is the best place . hmm , yang rase entry ni tidak memberi manfaat kepada anda , maka saya persilakan anda blahh dari sini yea . maaf , saya mmg straight . ditambah dengn tekanan perasaan yang melampau , saya rase , saya mmg nak gila . 


semalam , die janji nak cll . MyEm0.Comso , saya tunggu . saya rase mcm orang bodoh yang tiada kerja tercongok depan komputer bile die cakap "jap ek " . setahu saya , "jap ek " tu maksudnya "sekejap ye" yang selepas ditukar kepada bahasa yang agak kepasaran , lalu , jadilah "jap ek " .
lalu , saya menurut lah saja . waktu yang dijanjikan pukul 11 . so , bila tiba detik keemasan itu , rase excited ni mmg susah nak dikawal sampai aku rase nak bagi tahu seluruh isi rumah mengenai panggilan tersebut *hah , amek kau gila skema ayat *


waktu dijanjikan pun tiba . tapi........
hm , akibat bosan gila nak mampos , saya hiburkan la jugak diri ni dengn bermain beberapa kuiz di fesbuk . hati ni jadi sedikit ceria bila saya mendapat result MAYA bila bermain "watak adamaya yang sesuai dengan korang " well , tade la bangga mana pon dapat watak macam maya . kalau muka cam dia bagus la jugak kan . tu yang patut dibanggakan .




saya juga mengambil langkah untuk berfikiran positif . saya tunggu . check fon . takde pape . tunggu , check fon , takde pape , tunggu , check fon takde pape seberapa kerap yang mungkin . lalu , saya ambil keputusan untuk tunggu lagi . tapi tiada makna bila waktu menunjukkan jam 1.57 pagi .
saya naik ke katil dan tunggu lagi . 
apabila saya rase penantian saya sia-sia , saya send msg ini : "< /3  :') thanks again "
dan wow ,saya laaaagi terkejut apabila die membalas . hmm , nmpknye die tak tido lagi . 
well , lets see apa pula alasannya kali ini . 


 

kadang-kadang , saya rase dilayan seperti bahu jalan di higway , tunggul , basikal buruk dan seumpamanya . seperti tiada perasaan kan ? kadang-kadang saya malas mahu panjangkan cerita , saya diam saja , saya maafkan saja dan kembali seperti normal . 



die mahu saya jadi seperti apa yang die nak . tapi , die tak boleh jadi macam apa yang saya nak . malam-malam orang tido dengan nyenyak , saya menangis sorang-sorang MyEm0.Com.fyi , saya susah gila nak nangis . but now ? huh , babyish kan ? saya pon tak suka tunggu tunggu . saya benci dan melenting bila orang menipu . but when it comes to you , saya tutup mata jea. saya sabar ,so itu apa tandanya ?



ouh , awk tak tahu kan apa maksud "< /3 :')"  kan ?
let me explain yahh . < /3 maksudnya: broken heart , hati terkoyak , hati tercarik , hati patah dan yang seumpama yang memberi petanda agak tak bagus yea . 
:') maksudnya : orang menangis tapi sempat senyum lagi . hm , da faham ? MyEm0.Com



2 comments:

super eja said...

eh bengang gila klu aku kene cmtu.
sape tu naddy?

cikfaiq said...

saba jerla cik naddy ea.

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space