Monday, March 29, 2010

adoi , malunye saya c(;

MALU MALU MALU !!

adoi , kenapa la muka dia cam mamat arab ? kan da tertipu . malu lagik . haish !

storynya begini ....

syoknya dengar MP3 dengan max volume . pastu datang la customer bertuah ni yea tuan-tuan dan puan-puan . muka dia agak kacak la pada pengamatan saya . macam arab siket . tapi ala-ala brutal gitu . dia sampai , dia belek , belek , belek , belek segala bagai benda kat kiosk tu . pastu die angkat la satu barang ni sambil tunjuk kat aku * isyarat nak tanya "ni berapa " . aku pon cakap la ," one ringgit " sebab aku pk en die takle speaking . pastu , die tunjuk kat botol air mineral . aku pon cakap , " one ringgit " . pastu tau tak die balas ape ? HAHAHAHAHAHAH . " one ringgit ke , seriya ? "*dialek kelantan untuk seringgit . sedara aku da gelak gila babi . aku yang blur blur ayam tu tak faham pape . pakcik berwajah arab yang tengok aku terkebil-kebil cam ayam baru bangun tido , terus cakap kat sedara aku " tokse royak ke dio " . pergh , siod je . rpe-rpenye , pakcik tu orang kelantan . chehh , malu la sial ! nak letak mane la wajah melayu asli aku ni . HAHAH . mke je cam arab siket . rpe-rpe , kelantan la bhaii . haisy :DD

4 comments:

super eja said...

weh. ko keje ape?

nursyazwin said...

haha..lwak2!nk tny jgk..ko keje ape sbnrnye??

Nazira Nazri said...

hahahaha..tu je yg ak mmpu ckp..

Norashikin Abdullah said...

a,aa ko keje ape..
haha tu la..len kali tnya dulu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space