Friday, April 2, 2010

ouh , saya juga mau rajin (;

tau tak , sebokk gile la saya sampai ta sempat nak itu , nak ini . tahu tak , makan nasi pon tak . sebab tula selera saya bole bertukar macam gorilla mase di meja makan . sebab , SAYA TAK MAKAN SELAMA KIRAKIRA 8 JAM ! eh , ini dikira bahaya dan bisa meragut nyawa*yeke ? 
tapi makan la jugak . apa yang saya maksudkan sebagai tidak makan disini ialah tidak makan nasi yah , nasi ! aku rindu nasi :D
 takpela , sekurang-kurangnye , saya bole kurus =) * +ve thinking !







and , ouh , saye rase graphic ni menarikk . 









merapu kan ? tadela , saye tengok ramai yang rajin update blog . saye pon nak jugak :)














6 comments:

cikfaiq said...

aku penah ta mkn 2 hari. hahaha.
aku doakan ko krus dgn cemerlang !
lalala~

nadiaNADIOT said...

yaw , tengkiu ~ haha .

super eja said...

ko kurus mesti gila hot!
aku support :)

nadiaNADIOT said...

eh , aku hot pe skunk . cam beyonce en ? HAHA :)) tengs eja

Fadzleen Jimmy said...

naddy hot!!

nadiaNADIOT said...

haha . lily pon hot gak !

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space