Wednesday, July 28, 2010

hello again (;

hai hai hello ~ *dengan nada gedik sakan sebab aku mmg gedik . welll , thanx (;

ouyeahh , sunyi la bile time cuti ni . ingatkan bila balik rumah , seronok la kan , ni , tak seronok la plak . yela , lonely doe . tade orang nak teman jenjalan . sarahh ! balik cepat siket bole tak ? aku da boring tahap gaban dok umah sorang² . tak pasal aku jadi chef terhormat kat umah tu . tapi kan , i da improve skill memasak u . tak sabar nak kawen . ecece gatal . haha

sekarang mau blaja nasi briyani plak . sape nak jadi sifu ? anyone ? tapi kan , nape aku rase memasak zaman sekarang laaaagi senang dari doludolu . sume da pakai perencah . siap takyah susah² nak pedih mata nak potong bawang , nak ukur banyak mne nak letak gula or garam . letak je perencah ********* or ******* da siap ! hehe , rahsia la . formula masakan waa C(:

and , ni bukan nak bangga la , tapi kawan mama puji masakan aku . walawehh ,hepi hepi (; 
and aqila dengan penuh kepurapuraan , cakap tak sedap tapi makan sampai nak abes . siap tanya lagi camne aku masak menatang tuh . elele , wa tau la taktik busuk kaw . HAHAHAAH . lu tak bole kencing wa la wehh ! HAHAHAHAH 

eventho aku melepak kat rumah tarak buat hapehape neh ,folio agama tak siap siap gak . mati la kene panggang ngn ustazah . da la hafazan pon tak jalan . haiiyaaa -_____- 
10 surah pendek yang teramat la senangnye dan aku da hafal kesepuluhsepuluh surah tu time darjah dua lagik ! time dapat surah tu , macam la konfiden sangat dapat baca depan ustazah tapi last² , aku kene akur dengan tahap ingatan aku yang sangat sangat la superb lemah . 
well , umur da meningkat la kan . saya da 18 ! 


ouh yea , dengan mase yang cuticuti malaysia ni , aku blaja beberapa teknik tudung tu yang tengah femes kat matriks tu la . jeles gile tengok dorang pakai memacam gaya nak pegi kelas . hey , sorilaaa , wa takde mase la nak bebelit tudung tu . even da try pon , last² aku end up ngan pakai tudung bawal tu . haisshh ! rase nak letak huruf L bebesar kat dahi neh . haiyoo . 

eh eh , balik matriks ni result ups kua . hai risau² . dalam bebanyak subjek yang da jawab , paling puas ati pon ngan akaun jelaa . ekonomi , bisnes , bi ngan math , rase cam tak mampu . ibu ampunkan aku )':
orang cakap , ups tu senang jea sebab ups tu cam upsr la . cume tade huruf 'R' tu jela . tapi pspm tu mmg susah gile la sebab da la spm , tambah 'P' lagi . ha , tu bukan aku yang reka penyataan mengarot ni ea . ni budak² 'tu' yang cakap . aku tak . hehe . 
ups tu ujian je kan ? tapi kenapa mase nak amek ups , aku rase cam amek spm kali kedua ea ? punya la ketat peraturan . sampai penutup calculator pon takle nak bawak masok . ridiculous gile la . tak sampai ati aku tengok calculator aku 'bogel' begitu . sampai hati mereka )':

ok lah . wish to get the best result for ups . pray for me :)

3 comments:

aisatti hakim said...

suka tulisan tgn kau.x bosan tpi tapi tapi macam gedik.HAHAH

weh goodluck ups result!:D

cikfaiq said...

nseb bek ta amek ups. hahaa.

nadiaNADIOT said...

aisar : HAHA , tengs wehh (;

faiq : naseb baek takyah amek exam arab . hahaa

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space